! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

torstaina, lokakuuta 28, 2010

Osa 131.


Pelkään, että huomenna en näe hänen kasvojaan. Pelkään, että en enää kuulu hänen elämäänsä.
Pelkään.

En tiedä mitä tehdä, mitä ajatella tai mitä sanoa. Päässäni huutaa vain pelko, pelko menettämisestä. Tuntuu kun puolet maailmastani olisi hävinnyt jonnekkin ja tilalla olisi vain maailma jossa ei ole mitään mistä pitää kiinni pelkäämättä...menettämistä.

Juuri nyt haluaisin juosta, haluaisin juosta kauas jonnekkin mistä minua ei löytäisi. Haluaisin paeta kaikkea mitä tunnen, kaikkea mitä koen -kaikkea. 

Olen pettänyt itseni. Olen pettänyt lupauksen itselleni, että en satuta itseäni. Kaikki se minkä luulin voivani lopettaa on elämässäni taas hieman enemmän. Tunnen vain kipua, en pelkästään henkistä vaan myös fyysistä.

Olen liian väsynyt taistelemaan itseni kanssa.

5 kommenttia:

  1. Kaikki tekstis kertovat minun ajatuksistani sana tarkalleen. Minäkin pelkään menettämistä ja en jaksaisi taistella itseäni vastaan, mutta yritän.
    Voimia <3

    VastaaPoista
  2. En tiedä mitä sanoisin, kun olen itsekin rikki. Olen aikuinen nainen ja menettänyt poikani itsemurhan kautta. Nyt on vain muistot ja suru.
    Ainoa mitä toivoisin olis, että oltaisiin rehellisiä itsellenne ja muille. Ei tarvii olla vahva, ei tarvii esittää. Joskus tarvii apua ja silloin pitää pyytää apua. Saa olla heikko eikä oo pakko pärjätä yksin. Siks meitä on täällä monta, että pidettäisiin huoli toisistamme. Toivon Sinulle rohkeutta olla heikko ja hakea apua.
    t. Enkelin siipi

    VastaaPoista
  3. Enkelin siipi, kiitos sanoistasi. Luin kyllä ajatuksella, mutta mitään en osaa sanoa.
    Voimia sinulle!

    VastaaPoista
  4. elämässä tarvitaan vain aikaa, se on ainut joka voi parantaa. olen ymmärtänyt sen, kaiken paskan keskellä.. voimia <3

    VastaaPoista
  5. Löysin blogisi, kun luin siitä hesarin teemalehdestä, ja heti kiinnostuin. Heti teki mieli auttaa tai edes ajatuksilla avustaa. Tuskin mahdollista, mutta ainakin sait yhden lukijan lisää tuskaasi seuraamaan. Yhden henkilön, joka on ainakin tukenasi netin kautta ja joka toivoo vain hyvää elämääsi. hengessä mukana (:

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!