! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

tiistaina, tammikuuta 12, 2010

Osa 124.

Miksi minä en voisi kuihtua pois? Miksi en voi vähitellen lähestyä maata ja lopulta jäädä sinne? Kyllähän kukatkin kuihtuvat.

En ole voinut hyvin enää pitkään aikaan. Osaan myöntää tuon itselleni, mutta en muille. En osaa kertoa miksi asiat ovat tipahtaneet raiteiltaan, mutta tiedän asiat, että aamuisin on vaikea nousta ja yöllä en osaa nukkua. Kaikki tuntuu vaikealta ja asiat jäävät kesken.

Kirjoitin viimeeksi jouluna, jolloin toivoin vain, että kaikilla olisi hyvä olla. Tuo pieni toive toteutui ja oli ihanaa olla kotona ilman riitoja
ja sitä ainaista kireyden tunnetta. Sain siis sen mitä toivoin. Joulun jälkeen oloni alkoi huonontua ja tuntui kun harteillani olisi ollut monta tiiliskiveä jotka vetivät minua maahan. Huomasin olevani hiljaisempi, en tarkoituksella, mutta en vaan enää ollut se sama tyttö jolta lähti mitä ihmeellisempää juttua. Aloin myös välttelemään läheisteni näkemistä, koska pelkäsin heidän huomaavan oloni ja sen, että olen itseni kanssa huimasti miinuksen puolella. Ruokahaluni katosi aivan kokonaan ja välillä huomasin olevani vessassa antamassa ylen. En tiedä miksi näin, mutta asiat eivät ole kunnossa.

Viime yönä halusin luovuttaa. Tahto herätä aamulla oli kateissa ja halusin vain lähteä. Sain päähäni lähteä ulos kävelemään ajatuksena rauhoittaa itseäni, mutta asiat eivät menneet niin. Kävelin kunnes olin aivan väsynyt ja kylmissäni. En tuntenut enää sormiani kylmyyden takia ja käteeni koski sietämättömästi. Nostin hihaani ja huomasin, että käteni vuosi pahemmin kuin luulin -se ei ollutkaan vain pintanaarmu. Hidastin tahtia ja lähdin kävelemään takaisin. Tajuan nyt, että eilen istuin aivan lähellä reunaa, mutta kuitenki nyt kirjoitan taas tänne ja toivon selviäväni tästä päivästä, vaikka voimani ovatkin kateissa.

'And tonight I'm letting go
About to give in '

~ Saybia - I surrender ~

10 kommenttia:

  1. Miten lohduttaisin sinua, miten voisin noostaa sinua pintaan.Ihanaa oli tuo teidän joulu, että kaikilla oli hyvä olla. Sitä toivon sinulle ja perheellesi tästä eteenkin päin.
    Toivoa on niinkauan kuin on eämää, edes jonkinlaista.
    Älä lannistu, ethän???? On /tulee joku joka sinua vielä tarvitsee!!!!

    VastaaPoista
  2. eiei :( kaikki oikeesti helpottuu. Pää pystyyn ja yritä, yritä hymyillä pahina hetkinä. Niistä todella pääsee yli jos haluaa. Sä oot vahva kuha löydät tuon tahdon ♥

    VastaaPoista
  3. Ensimmäinen kappale olikuin suoraan mun ajatuksista joita en ole osannut pukea sanoiksi.

    VastaaPoista
  4. mä uskon että kaikki helpottuuu *iso hali, tunne se, mun jokseenkin lämpimät kädet sun ympärillä. Mä tarviin sua, älä tee mitään tyhmää, älä hajota mua ♥ Kaikki helpottuu ajan kanssa!!

    VastaaPoista
  5. voi sua, mitähän tähän pitäis sanoa. Todella kamalasti voimia sulle!! muista, että asioilla on tapana järjestyä enemmin tai myöhemmin!<33

    VastaaPoista
  6. Olen jo pitempään lukenut blogiasi ja nyt sitten kirjoitan itsestäni ! :)
    Mä oon joskus tippa linssissä lukenut näitä sun juttuja ... mutta mä toivon koko sydämestäni että sä et luovuta ! sulla on elämä edessä ja todella moni välittää ja tarvitsee sinua ihan mielettömästi ! Mä tiedän että se on hirmu vaikeaa , mutta minä käyn kanssa samaa helvettiä läpi ;s

    VastaaPoista
  7. mmrw, kiva kuulla että luet ajatuksiani täältä. Olen päättänyt, että menen päivä kerralla eteenpäin ja katson mitä päivät tuovat tullessaan, vaikka aamuisin tuntuu, että kaikki kaatuu kuitenkin.

    voimia sinulle!

    VastaaPoista
  8. tsemppiä! odota tunti, päivä, vuosi, 10 vuotta. Älä luovuta!!! älä tapa itseäsi, vielä sulla on paljon koettavaa ja nähtävää, vaikkei nyt siltä ehkä tunnu. Vielä joskus sä ot taas terve! voimii<3

    lukianavaan

    VastaaPoista
  9. I hope, that you can live. It can feel difficult, but you can do it. I know that!

    VastaaPoista
  10. Ajatuksesi on niin hirveän samanlaisia kun mun :( En osaa sanoa kuin että paljon paljon voimia.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!