! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

torstaina, tammikuuta 14, 2010

Osa 125.

Se repii sisältäni jotain tärkeää. Se tuntuu tappavan minusta pienenkin elonmerkin. Se kuiskaa minulle asioita rajan takaa. Se haluaa minut taas omakseen. Antaudun sille.

Luulin, että kukaan ei näe niin pitkälle silmieni syvyyteen, että tuntisi niiden surullisuuden. Luulin, että kukaan ei voi selvittää silmieni salaisuutta. Luulin, että kukaan ei ymmärtäisi silmieni hiljaisuutta. Luulin, että kukaan ei huomaisi minun olevan sisältä pirstaloitunutta kristallia. Halusin olla salaisuus, arvoitus, saavuttamaton, mutta nyt tiedän, että siihen en pysty minä, eikä kukaan muukaan.

Ajatukseni ovat aivan sekaisin. Mieleeni palautuvat asiat vuosien takaa, asiat lähimenneisyydestä,asiat kuukausien takaa. Pyörittelen ja pyörittelen niitä päässäni, mutta samalla kiusaan itseäni ajautuessani laaksoon johon on istutettu kipeät, raskaat muistot. Nuo muistot piirittävät minut taas tänäkin iltana.

' We'll do it all, everything on our own
We don't need anything or anyone '

~ Snow patrol - Chasing cars ~

9 kommenttia:

  1. mä eksyin sun blogiin nytte ja luin läpi kerralla lähes jokasen kirjotuksen kokonaan. tuli itku itteltäki ku luin kuinka paha olla sulla on. vaikken ees tunne sua lainkaa tahtosin jollain lailla auttaa että sun olo helpottus.. en tiiä mitä voisin ees sanoo. sen ehkä että mäki tiiän miltä tuntuu kattoo ku oma isä on niin vitun päissään ja hilluu ja säätää jne.. mut voimia sulle. ihan tosissani toivon että sä selviät ja kyl sä pystyt siihen.. !!

    VastaaPoista
  2. en ehtinyt lukea kuin muutaman kirjoituksen, mutta pidän blogistasi. tsemppia jatkoon!

    VastaaPoista
  3. Sun blogis on todella koskettava ja itken, kun ajattelen millainen tuska sinulla. Olisi vain joku keino jolla voisin autta sinua!!!<3 Tsemppiä ja jaksamista!!

    VastaaPoista
  4. Hei pikku kukkanen, sanon noin koska sinä varmaan olet kaunis nuori nainen. Minä olen sinua paljon vanhempi nainen, mutta jos tahdot, niin kirjoita minulle bengalinkissa@bastu.net en aio saarnata, arvostella tai ryhtyä neuvomaan sinua, vaan olen ystäväsi rinnallasi joka kuuntelee sinua, jos niin tahdot. Minulla on kolmeki blogia vuodatuksella ja yksi on kissojeni oma http://susami.vuodatus.net/ jos huvittaa käydä katsomasa. Ei tarvitse pelästyä sitä, että olen uskossa, sillä en aio puhua siitä halaistua sanaa sinulle, jos et itse sitä tahdo. Toivon, että ottaisit yhteyttä, Maarit

    VastaaPoista
  5. Voisitko mennä juttelemaan vaikka koulun terkkarin kanssa?

    Elämän ei kuulu olla ilotonta kärsimystä.

    Saat apua kunhan uskot olevasi sen arvoinen!

    Tsemppiä & hyvää jatkoa!

    VastaaPoista
  6. Päädyin sun blogiin sattumalta googlen kautta. Pelottaa, mitä sulle on käynyt, kun et ole muutamaan kuukauteen kirjoittanut. Toivon sulle hyvää koko sydämestäni!

    VastaaPoista
  7. Mitä sinulle kuuluu? Et ole kirjoittanut pitkään aikaan, toivottavasti kaikki on kunnossa. <3

    VastaaPoista
  8. jäin jumiin sun blogiin ja luin aika kauas noita vanhempiaki tekstejä. toivottavasti oikeesti sunki kohdalle tulis vielä onnea ja jotain kaunista.

    yritä jaksaa

    VastaaPoista
  9. Hei taas ja kiitos kaikille sanoistanne ja siitä, että olette muistaneet minua täällä, vaikka itse olen ollut kauan pois.
    Olen taas palannut tänne ja luulen, että tulen kirjoittamaan taas ahkerammin.

    Kiitos vielä kaikille!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!