! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

tiistaina, heinäkuuta 12, 2011

Osa 135.


Pyöriikö elämäni vain samaa ympyrää? Nousen hitaasti korkealle, mutta vauhti alaspäin on aina vain lujempi. Milloin saan luvan pysähtyä?

Olla onnellinen. Onko mitään vaikeampaa kuin se? Vain olla onnellinen? Nauttia elämästä ja tuntea olevansa onnellinen. Luulen, että jokainen täällä haluaa olla onnellinen. Minäkin haluaisin, mutta miten se voikaan olla näin vaikeaa?


"Saippuakuplia. Senkaltaista onni on, saippuakuplia. Kimmeltäviä, saavuttamattomia, hyvin kauniita ja hyvin hauraita. Onni särkyy kovin helposti. Ehkä se ei sittenkään ole saamisen arvoista. Se ei siedä paljon. Onni. Enpä tiedä. En ole tottunut olemaan onnellinen. Se tuntuisi epämukavalta.
Joskus uskon että pysyn onnettomana -epäonnisena- myös siksi että se on turvallista. Tämän tappion minä taidan. Sen minä tunnistan. Rakas vanha ystävä. Turvallinen." ~ Ann Heberlein ~

Elämääni on tullut ihminen joka pitää minua pystyssä. Hänen pelkkä läsnäolonsa saa minut jaksamaan seuraavaan päivään. Hän on ihminen kenelle pystyn puhumaan hyvin paljon itsestäni, elämästäni ja ajatuksistani, vaikka se onkin vaikeaa. Häneen minä luotan. Hän saa minut tuntemaan, että kelpaan juuri tälläisenä, että minun ei tarvitse olla yhtään mitään muuta kuin oma itseni. Toivon vain eniten sitä, että hän pysyy vierelläni, koska hänen takiaan jaksan huomiseen.

Vaikka minulla on ihminen kuka auttaa jaksamaan huomiseen, niin silti välillä tunnen taas sirpaleiden tunkeutuvan syvälle itseeni ja viiltävän minuun haavoja jotka eivät parane. Ahdistus valtaa minut aivan yllättäen ja silloin tuntuu, että kaikki se hyvä olo on vain ollut kuvitelmaa. Tuolloin en halua nähdä ketään, en puhua kenellekkään, haluaisin vain antaa ajatusten viedä minut pimeyteen ja eksyttää minut sinne, sillä en jaksa taistella tuota kaikkea vastaan.


Yötä valvoo toinen siipi maassa. Yötä valvoo, miettii miksi onni välttelee.
Sanoin maalaa tunteet paperille.
Sanoin maalaa jotain johon kaipais vastauksen.

4 kommenttia:

  1. Haluan myös kertoa, että luen kyllä, vaikka en aina jaksa/osaa sanoakaan mitään <3

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Mä päädyin tänne ihan sattumalta. Mulla olis sulle oljenkorsi nimeltä Jeesus :) Voin omasta puolestani suositella, sellasta rakkautta, armoa ja hyväksyntää ei voi saada mistään muualta. Mä rukoilen sun puolesta :)

    "Herra! Jos vain tahdot, sinä voit puhdistaa minut." Jeesus ojensi kätensä ja sanoi: "Minä tahdon. Tule puhtaaksi." Heti mies parani taudistaan. Matt. 8:2-3.

    VastaaPoista
  3. Eksyin sivullesi <3 Luen varmasti jokaisen tekstisi.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!