! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

maanantaina, syyskuuta 21, 2009

Osa 115.

Haluaisin jättää kaiken taakseni. Haluaisin siivet. Haluaisin kauniit valkoiset siivet joilla lentää pois täältä. Eihän se ole mahdotonta, eihän?

Olen sekaisin itseni ja elämäni kanssa. En tiedä miksi, mutta tämä tunne sisälläni riipii minua ja ottaa minusta vain kovemman otteen päivä päivältä. Olen vaan niin väsynyt, väsynyt kaikkeen. Jokainen aamu on jo taistelua siitä, että jaksaako nousta ja kohdata taas uuden päivän haasteet. Jokaisena aamuna haluaisin vain lukittautua jonnekin piiloon kaikelta ja siirtyä omaan pieneen maailmaan jossa saan vain olla.

Teot sattuvat, mutta minuun koskee sanat jotka pyörivät vain mielessäni. Lupaus siitä, että hän ei halua satuttaa minua on murtunut niin kuin pelkäsinkin. Kaikki ne sanat, kaikki ne lauseet jotka hän minulle sanoi hiertävät mielessäni. Kaikki tuntuisi helpommalta jos vain katoaisin hänen
elämästään kokonaan. Olen hajalla, mutta en ymmärrä sitä, että miksi olen näin hajalla tämän takia. Haluaisin unohtaa, mutta tiedän, että en pysty siihen. Kaikki kaatuu taas samalla kerralla päälle. Olen kuin lintu joka osaa lentää, kunnes yhtäkkiä hänellä ei olekaan enää siipiä millä lentää.

Haluaisin vain painnaa pääni jonkun olkapäälle ja kertoa, että en jaksa, mutta minusta ei ole siihen, ei siihenkään. Nytkin kyyneleiden valuessa poskillani istun vain yksin huoneessani ja kuuntelen musiikkia ja koitan samalla saada tänne jotain kirjoitetuksi, mutta juuri nyt tämäkin tuntuu niin turhalta. Minusta ei vai ole enään mi
hinkään. Minulla ei ole voimia tehdä mitään. Minulla ei ole kiinnostusta. Minulla ei ole mitään.

' Me tiedämme sen
olen kipua täys
mutta sinä, älä päästä mua irti '

~ Juha Tapio - Luotasi vaan ~

5 kommenttia:

  1. No hei taas täältä Kokkolasta!
    Mullakin on kurja olo kun sulla on kurja olo:(
    Vaikka olenkin sinua vanhempi, niin ei se tarkoita etten ymmärtäisi ja minua vaivaa kun en tiedä miten sinua auttaisin.
    Jos olisit lähempänä auttaisin sinua kuin omaa tytärtäni.
    Elät elämäsi kurjinta vaihetta nyt, mutta se tulee muuttumaan - tee pieniä päätöksiä joita noudatat viikon verran vaikka vain yksi päätös. Sitten lisäät siihen toisen pienen päätöksen jne.
    Ne pienet päätökset vievät sinua pikku hiljaa eteenpäin. Jos jokin viikko on ettet kykene pitämään päätöstä niin älä lannistu anna asian olla, mutta ne jo saavutetut päätökset ja kokeile seuraavalla viikolla uudestaan. Mtka voi tuntua pitkältä, mutta vie sinua eteenpäin hiljaa mutta varmasti.
    Älä lannistu. Kerro vaikka minulle mikä se päätös on ja mennään ja kuljetaan yhdessä tätä matkaa eteenpäin - kkävisikö sinulle tällainen ehdotus - sinun ehdoilla.
    Ole turvallisella mielellä, tuen sinua mielelläni, enkä voi kertoa kellekkään. Voimme käyttää myös sähköpostia, jos sinusta tuntuu, että tämä on liian avointa blogissa.

    VastaaPoista
  2. en osaa kyllä kirjoittaa :/ siis sanoa oikein mitään.

    Mutta haleja ja rutistuksia paljo! <3

    VastaaPoista
  3. ;--(( tämä itketti, olen ihan tuntematon anteeksi, mutta samaistun sinuun

    VastaaPoista
  4. Miten voit tänään? Onko mitään valoista asiaa - siis mitään tullut tälle päivälle?

    VastaaPoista
  5. Languir kiitos kun mkävit ja ei haittaa vaikka olet tuntematon, kiva vaan kun saa tietää mitä muilla on asiaa.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!