! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

tiistaina, lokakuuta 20, 2009

Osa 118.

Haluan kääntää selän kaikelle. Olen liian väsynyt jatkamaan. Toivoisin olevani jossain missä saisin vain olla ja levätä.

Silmäni ovat väsyneet, mutta en voi käydä nukkumaan. Minusta vain ei ole siihen, että menisin peiton alle, sulkisin silmäni ja heräisin taas aamulla uuteen päivään. En muista milloin olisin viimeeksi käynyt nukkumaan niin, että en heräisi yöllä siihen, että jostain kuuluu kolahdus tai vain pienen pieni rasahdus. Olen kyllä yrittänyt nukkua, mutta siitä vain ei tule mitään. Olen kadottanut sen tunteen, kun on niin väsynyt, että nukkumaan meno tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Osaanko enää nukkua ollenkaan?

Miten pieni ihmi
nen voi tuntea näin isoa taakkaa sisällään. Tuo taakka tuntuu isolta, koska asiat jotka sen aiheuttavat ovat vain liian isoja minulle. En muista milloin olisin ollut näin heikko, kuin nyt muutaman viikon olen ollut. Minulla ei ole ollut voimia edes nähdä ystäviäni, vaikka yleensä pystyn näkemään heitä aina.
Pystyn nyt myöntämään myös itselleni sen, että olen oikeasti siinä pisteessä, että saattaisin tarvita ulkopuolisen apua. Vaikka tuon asian myönnänkin, niin se tuntuu ristiriitaiselta, koska en halua apua kuitenkaan loppupeleissä muualta. Periaatteeni on aina ollut, että minun täytyy itse selvitä omista asioistani, koska kuka muu niihin voi vaikuttaa kuin minä itse? Haluaisin unohtaa hetkeksi itseni ja katsoa maailmaan jonkun toisen silmillä.

Syö. Tuo sana huutaa minulle joka päivä yhä pahemmin ja pahemmin. Joku sisällä
ni koittaa saada ottamaan edes yhden ylimääräisen leivän, mutta minä en pysty siihen. Minulle on vain tullut yhä vaikeammaksi syödä. Ennen sain syötyä juuri ja juuri yhden lämpimän ruuan, mutta nyt sekin on jäänyt. Koulussa ollessani lautasellani näkyy ainoastaan salaattia ja lopulta sekin lojuu bioastiassa. Oloni on taas heikompi fyysisesti kuin pitkään aikaan, koska en osaa syödä. Haluaisin kyllä, mutta se tuntuu vain niin vaikealta ja ylitsepääsemättömältä asialta.

' Ei tieni mun oo voittojen
Oot nähnytkin sen
Sinä ymmärrät pahaiten
Miten arkana taas etees jään
Vain hengittämään
Ja sä kuiskaat
Et mee mihinkään '
~ Juha Tapio - Kuiskaus ~

2 kommenttia:

  1. Sun teksti kolahti ja riipas. Mikä siinä on kun ei vaan osaa syödä? Kun ei vaan PYSTY syömään? Niin normaali asia?

    Ja nukkuminen on toinen. Tuntuu ettei nukkuis ollenkaan kun heräilee ihan pieninpäänkin ääneen.

    Koita jaksaa <3 Kannattaa yrittää pystyä näkeen ystäviä, koska se yleensä auttaa vaikkei mitään puhuiskaan omista ongelmista. Jo se seura ja tunne siitä, että joku välittää.

    VastaaPoista
  2. Osui arkaan paikkaan tämä teksti. Tuo unettomuus ja joku kuka huutaa SYÖ. Tykkään lukea blogiasi, siinä on joitain niin samona fiiliksiä kuin itsellään on. Kun ei enään jaksaisi nousta, kun ei enään jaksa nähdä edes ystäviään.

    Toivotaan nyt että opit vielä nukkumaan yösi levollisesti, ilman pahempia heräämisiä. Evilkitty lähettää rutistuksen. <3

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!