! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

keskiviikkona, toukokuuta 20, 2009

Osa 84.

Tyhjä olo. Aivan kuin jotain puuttuisi mun elämästä. Mä ikävöin. Ja taas toisaalta samalla haluan unohtaa kaiken. Mitä mä haluan itseltäni tai läheisiltäni? Mitä teen itseni kanssa? Miten osaisin olla kultani kanssa samalla tavalla kuin ennen? Miksi mä edelleen olen näin hukassa itseni kanssa? Onko mulla mitään syytä jäädä tänne? Mistä löydän ihmisen, kenelle osaisin puhua? Mistä päin sisintäni löytäisin sen entisen iloisen ja nauravan tytön? Miksi, mistä, miten...? Kysymyksiä riittää, vastaukset vain puuttuvat.

Kuuntelen mu
siikkia. Uppoudun täysin korviini kantautuviin sointuihin ja lyriikoihin. Löydän monesta kappaleesta lauseita, jotka ovat kuin minun suustani. Löydän sanontoja ja mietteitä, jotka osuvat kohdalleni täydellisesti. Juuri tietenkin nyt, kun minulla on haikea ja tyhjä olo, niin sekoituksella oleva winamp löytää ne kaikkein haikeimmat ja muistoja tuovat kappaleet. Kyynel vierähtää poskelleni, kun kuulen kappaleen joka tuo kaikki hyvät ajat mieleen. Ajat jolloin nauroin, hymyilin ja erityisesti ajan jolloin en tiennyt mitään tästä tunteesta mitä koen nyt. Tuon ajan haluaisin takaisin.

Ystäväni soitti hetki sitten. Kysyi, että olenko kunnossa? Ihmettelin tuota kysymystä hetken, mutta sitten tajusin mistä on kyse. Hänkin oli kuullut missä olin ollut vähän aika sitten. Olin siis tässä yksi päivä taas paikassa, jossa liikkuu huumeet. Paikassa, jossa mua on satutettu monesti. Paikassa, jonne lupasin olla menemättä. Menin silti, ja satutin itseäni vain lisää sillä.
Kuitenkin, vastattuani ystävälleni, että olen kunnossa, hän sulki puhelimen, ja laittoi viestin pyytääkseen anteeksi puhelun katkaisua ja kirjoitti vain, että pitäisin itsestäni huolta ja, että hän on huolissaan minusta.

' You tell yourself that you'll be strong
But your heart tells you
this time you're wrong '
~ Gary Moore - Empty rooms ~

3 kommenttia:

  1. Blogisi tunnustaa tutulta. Kauiisti kirjoitettu!
    Elämä voittaa! :)

    VastaaPoista
  2. Paras tottakai yrittää saada unta ilman mitään "apukeinoja". Tiedän vaan itteni kohdalta että joskus se tuntuu toivottomalta. Yöt muuttuu pimeiks aukoiks johon tuntee jotenkin katoavansa, ellei joko pääse uneen tai toisen ihmisen ilmoille.

    Mutta yritä jaksaa <3

    VastaaPoista
  3. minäkin aina joskus mietin sinua, että olethan kunnossa. tapahtuiko sinulle mitä tällä kertaa..?

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!