! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

maanantaina, toukokuuta 25, 2009

Osa 86.

Minulla oli kivaa, sanoin halatessani ystävääni pitkästä aikaa. Tunsin hymyn irtoavan kasvoilleni. Laitoin auton oven kiinni, ja heilautin kättäni taas hyvästiksi.

Viikonloppu on takana, ja mä olen taas juossut edestakaisin ja ollut siellä sun täällä.
Lauantaina menin kullalleni pitkästä aikaa. Emme olleet nähneet kahteen viikkoon johtuen minusta. Aluksi olin todella vaivautunut, mutta syytä siihen en ole vielä keksinyt. En tiedä miten olla, mitä sanoa tai mitä tehdä. Kuitenkin kaikki alkoi rullaamaan jossain vaiheessa taas omalla painollaan, ja osasin olla niinkuin ennenkin. Kaikki kuitenkin muuttui nopeasti, kun lähdimme kultani kanssa naapuriin hänen ystävänsä luokse, joka oli saanut noin kuukausi sitten vauvan. Kävellessämme sinne minulle iski jonkinlainen paniikki, jos
sitä siksi voi kutsua. Mennessämme sisälle sanoin moi ja menin istumaan sohvalle. Katsoin sitä pientä tyttövauvaa joka oli sohvalla. Omatuntoni alkoi kolkuttaa yhä kovemmin ja kovemmin katsoessani sitä pientä vauvaa, ja loppujenlopuksi käänsin pääni pois, enkä enään halunnut nähdä sitä. Tunsin vaan itseäni ja päätöksiäni kohtaa vihaa.

Lähdimme tuon vierailun jälkeen ystävällemme viettämään iltaa. Ihmisiä, karaokea ja alkoholia oli tiedossa, ja tiesin, että en nyt jaksaisi, mutta menin silti. Minun teki vain mieli juosta pois -olla yksin, mutta silti jäin sinne. Jossain vaiheessa ystäväni soitti ja pyysi minua lähtemään hänen kanssaan keskustaan, ja niin lähdinkin. Minulla o
li mukavaa, mutta kun kylmä yllätti, niin päätimme mennä tuonne takaisin, ja ne "pirskeet" olivatkin jo melkein loppu. Istuimme siellä vielä hetken, ja sitten ystäväni lähti, ja sen jälkeen minä ja kulta lähdimme myös heille. Olin ahdistunut tuon koko päivän, mutta luulempa kuitenkin, että tuo ahdistus pysyi muilta salassa kuten halusinkin.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eilen ollessani saunassa viiden nuorehkon miehen kanssa ylitin itseni täysin. Ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun menin saunaan muiden kanssa. Olin bikinit päällä melkein koko illan. Saunoimme ja välillä jotkut söivätkin ja alkoholi myös virtasi. Jossain vaiheessa kuitenkin aloin epäröimään. Tunsin itseni taas isoksi, valtavaksi ja rumaksi tytöksi. Katsoin itseäni, ja totesin olevani edelleen se lihavan pyöreä tyttö.
Menin hetkeksi istumaan laiturille. Poltin tupakan, ja kuuntelin vain sitä hiljaisuutta. Sain itseni koottua ja kuitenkin pystyin vielä menemään saunaan, ja vielä jonkin verran nauttimaankin siitä.

' I'm not afraid of anything,
I just need to know that I can breathe,
And I don't need much of anything,
But suddenly (suddenly)

I am small and the world is big,
All around me is fast moving,
I'm surrounded by so many things,
Suddenly (suddenly) '

~ Avril Lavigne - How does it feel ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!