! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

tiistaina, helmikuuta 24, 2009

Osa 54.


Mun pää hajoaa päivä päivältä taas enemmän. Mä en jaksa, en edes halua kuulla kuinka paska olo muilla on. Mulla ei riitä voimat siihen enään, että mä kuuntelen muita. Mitä mä voisin kuitenkaan tehdä? En mä voi kuitenkaan olla se pelastava enkeli, joka voisi kääntää kaiken taas hyväksi. En mä osaa kuitenkaan sanoa niitä oikeita sanoja, jotka helpottaisi oloa. Mä en halua olla itsekäs, mutta mun on pakko välillä ottaa huomioon mun oma olo. Mä en sano usein, että en halua kuunnella, tai että en jaksa, mutta nyt mun on pakko sanoa se. Mun on nyt vaan pakko ajatella vähän itseänikin. Tiedän jo nyt, että mun on vaikea olla kuuntelematta muita, olla muiden tukena. Ei, en mä aio hylätä ketään mun ystäviä. Kyllä mä aion kuitenkin olla muiden tukena sen verran kun pystyn. Se mihin pystyn voi olla vähäistä, mutta toivon vain, että se riittää.

' Mä oon väsyny, mä lysähdän polvillee
Vaivun turvallisen ristin juuree
Painan silmät kii, turvaan itse suureen
Kysymykset pyynnöt tykö Herran Jeesuksen
Mä oon väsyny, mä lysähdän polvillee
Vaivun turvallisen ristin juuree
Mä suojaudun tältä maailmalta
Mä oon turvassa pahuudelta '

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!