! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

keskiviikkona, helmikuuta 25, 2009

Osa 55.

Heräsin huonosti nukutun yön jälkeen. Heitin viltin päälleni ja lähdin tupakalle. Viivyin n. 15 minuuttia ulkona. Menin eteiseen. Katsoin itseäni peilistä. Silmiini nousi kyyneleet. Petyin taas uudestaan peilikuvaani. Kävellessäni rappusia tunsin taas kuinka silmissäni sumenee. Pysähdyin hetkeksi. Päästyäni omaan huoneeseen paiskasin oveni kiinni. Tipahdin lattialle.
Halusin vain unohtaa itseni ja tämän maailman.


Mä petyn päivä päivältä pahemmin itseeni. Aina kun katson peiliin,mun tekisi vain mieli hajoittaa se. Joskus tuntuu, että mä en välillä edes tunne sitä tyttöä siellä peilissä, joka mua katsoo takaisin. Joskus sen tytön silmät ovat kyynelissä. Sen tytön vaatteet ovat aivan liian isot. Tytön kaulassa roikkuu kyltti help me. Se tyttö koittaa pärjätä siinä mailmassa missä elää, mutta hänen voimansa hupenevat päivä päivältä. Joskus taas se tyttö nauraa vain minulle. Katsoo mua tyhmästi kysyen; etkö sä paremaan pysty? Tuo tyttö tuntuu pysyvän siellä peilissä muistuttamassa mua siitä, että olen taas epäonnistunut, ja muistuttamassa mua siitä, millainen mä olin joskus.

Joskus haluaisin vain kadota sieltä peilistä kokonaan.

' There's a girl in the mirror
I wonder who she is
Sometimes I think I know her
Sometimes I really wish I did
There's a story in her eyes
Lullabies and goodbyes
When she's looking back at me
I can tell her heart is broken easily '
~ Britney Spears - Girl in the mirror ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!