! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

maanantaina, huhtikuuta 06, 2009

Osa 73.

Tänään on ollut hyvä päivä. Mä olen ollut aivan mahdottoman hyvällä päällä, vaikka olen ollut kuitenkin aivan tajuttoman väsynyt. Mä olen ollut yhtä hymyä tänään. Mikään ei ole satuttanut mua tänään. Mikään ei ole tuntunut pahalta -mulla on ollut hyvä olla. Mä olen tänään nauttinut kaikesta mitä on tullut eteen. En ole antanut pienten asioidan murtaa mua. Olen ottanut ilon irti pienimmästäkin asiasta. Kukaan, eikä mikään ole saanut mua tänään huonolle päälle. Mä en ole välittänyt muiden sanomisista, jotka yleensä satuttaisivat mua. Mä olen vaan mennyt eteenpäin. Olen ollut miettimättä mitään asioita mitkä saisivat mun mielen alas. Mä olen kaivannut tätä tunnetta pitkään. Siis tunnetta, että kerrankin tuntuu hyvältä ja siltä että kaikki olisi hyvin. Mä jatkan nyt tätä hyvää päivää ja päätän tämän postauksen tähän. Halusin vain tulla kirjoittamaan tänne kerrankin jotain muutakin, kun vaan ne huonot ja ahdistavat tunteet.

' It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good '

~ Nina Simone - Feeling good ~

7 kommenttia:

  1. VITSIT,IHANAA!!:) Kerranki ihana lukee jotain positiivista siulta ja tosi ihana kuulla,että et oo välittäny muitten ihmisten sanomisista!!:) Vitsit,täytyy sanoo jotta siun hyvä olo piristi tosiaan miunki päivää!:) JESS!! Muista kiittää Jumalaa;) Mieki kiitän Jumalaa siitä!!:) Mahtavaa!!:) Jatka samaan malliin;) <3

    -a

    VastaaPoista
  2. A, Mustakin on kerrankin ihanaa että mulla on tälläinen olo, ja kirjoitan siitä vieläpä tänne. Muistan kyllä. Koitan, ehkä huomenna on samanlainen päivä kuin tänään, toivon niin. Toivottavasti ei tuu nyt taas takapakkia niinkuin yleensä.
    Hyvä että piristin myös sun päivää hyvällä olollani :) !

    VastaaPoista
  3. Jepjep,pointtina on kumminki aina hyvä muistaa pitää katse Jeesuksessa,sato tai paisto sisällä:) Luet sie muute raamattuu minkä verran?Monesti sitä huonoina aikoina/päivinä ei halua eikä kiinnosta lukea,mut sit ko siihe tarttuu,ni huomaa jotta pitipäs taas osata kiertää sokeesti,huomaa heti ett tulee parempi fiilis ku lukee Elävää Sanaa!:) Mut sitäki voi onneks Jumalalta pyytää ett antas potkua moiseen:) oon monesti saanukki ko ei oo aina inspannu.

    Mutta,paljon paljon siunausta sinne ja voimia<3

    -a

    VastaaPoista
  4. Mielenkiintoista lukea ajatuksiasi. Kirjoitat kauniisti ja lentävästi, vaikka aihe olisi vaikeakin.

    VastaaPoista
  5. Kiitos possu kun muistit minua :) !

    VastaaPoista
  6. oon koko päivän lukenu sun merkintöjä täältä:O kestät aivan hirveesti kaikke,tsemppiä ja jaksamista!:) tämä merkintä sai mun naamallekkin hymyn,nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan:)

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!