! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

lauantaina, kesäkuuta 06, 2009

Osa 89.

Avaan ikkunan. Istun huoneessani. Tärisen -minulla on kylmä. Ajaudun ajatuksissani kauas pois tästä maailmasta. Elän taas pienen hetken haavemaailmassani. Havahdun kuullessani ystäväni tulevan yläkertaan. Olen taas tässä maailmassa. Suljen ikkunan.

Ystäväni tuli eilen yllätyskäynnille. Nähdessäni hänet menin halaamaan. Tunsin huulillani pienen hymyn. Hän sai minut nauramaan jo ensimmäisillään sanoillaan. Mennessämme ulos hän kysyi minulta, että mitä olen tehnyt nyt menneellä viikolla. Sanoin hänelle, että olen ollut oikeastaan vain kotona, enkä ole halunnut nähdä ketään. Huomasin hänen kysyvän katseensa ja sitten hän kysyikin katsoen suoraan minuun, että olenko kunnossa. Hiljaisuus. Olin aivan hiljaa, koska en tiennyt mitä vastata. Sain lopulta suustani vain sanat, että en. Poltimme tupakat loppuun hiljaisuudessa, ja lähdimme sisälle puhumatta sen enempää asiasta.

Silmäni ovat vetiset. Käteni tärisevät. Tunnen vatsassani pienen vihlaisevan kivun -en tiedä mitä se on. Haluan kauas pois. Haluan luovuttaa -sanoa hyvästi. Tuntuu kuin kaikki olisi turhaa. Elän, mutta miksi? En halua elää. Jokainen päivä tuntuu aina vain vaikeammalta. illalla nukkumaan käydessäni mieleeni tulee ajatus, että entä jos en aamulla enään heräisikään. Koitan hymyillä, mutta en löydä siihen syytä. Onko tähän kaikkeen jokin tarkoitus?

' Pieneen tilaan tänään mahtuvat
Mun parhaat, kalliit unelmat
Kun voimat joskus loppuvat
Ne mua vielä hetken kantavat

Joskus on vain pakko paeta

Kaikki ovet muilta sulkea
Joskus täytyy kauas kulkea
Että voisi palata '

~ 1N - pieneen tilaan ~

5 kommenttia:

  1. Voimia ja jaksamisia sulle!
    Voinko kysyä jotain? :)
    Onko anasta tehty jotain elokuvaa, minkä nimisiä? (Kysyn, koska lasiluuranko on suljettu)

    VastaaPoista
  2. Kiitos.
    Syömishäiriöistä on elokuvia, mm nämä.
    -dying to be perfect
    -Perfect body
    -Sharing the secret
    -Dying to dance

    Siinä muutama elokuva..
    Voimia itsellesi myös !

    Jahei, sinun blogiisi ei voi kommentoida kuin tiimin jäsenet.

    VastaaPoista
  3. Ootko ppipi muute ahdistuksien lomasssa lukenu raamattuu?Monesti se auttaa:) tuo paremman olon ja varmuuden elämälle:)

    VastaaPoista
  4. voi tyttö pien.. en tiedä mitä sanoa, muuta kuiten että olet ajatuksissani usein<3
    Olemassaolosi on tärkeää minulle.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!