! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

maanantaina, kesäkuuta 08, 2009

Osa 90.

Makaan sängylläni ikävöiden yhtä ihmistä. Haluan hänet elämääni takaisin, mutta tiedän, että se ei ole mahdollista. Tuntuu, että hänen kanssaan tunsin itseni tärkeäksi. Hän nosti minut pohjalta ylös. Hän oli aina vierelläni, kun eniten sitä tarvitsin. Minulla on vaan niin ikävä.

Musta vaan tuntuu, että mä tarvitsen taas ihmisen keneen voin tukeutua täysin. Tähän mennessä mun elämässä on ollut sellaisia ihmisiä yksi. Kun tämä ihminen lähti ulkomaille, niin murruin täysin. Seurustelu loppui siihen. Tärkein ihminen katosi mun elämästä viikon varoitusajalla. Multa katosi kaikki jalkojeni alta. Elämälläni ei tuntunut olevan merkitystä. Nyt minulla on kuitenkin vain kamala ikävä tätä ihmistä. Tuntuu, että tarvitsen häntä nyt taas enemmän kuin ketään muuta. Haluan vaan halata häntä. Haluan kertoa hänelle kuinka voin. Haluan kävellä hänen kanssaan taas yöllä, ja siinä samalla tuntea hänet siinä vierelläni. Kuitenkin tiedän, että minun on vaan unelmoitava ja haaveiltava kaikesta tästä.

'I don't wanna feel
The way that I do
I just wanna be
Right here with you
I don't wanna see
See us apart
I just wanna say it straight from my heart
I miss you '

~ Westlife - Miss you ~

3 kommenttia:

  1. ihanaaa, et joku kommentoi tollasta, tai niinku tuns heti et joku välittäis musta kiitos(:
    mut ei siihen viel oo mitää aihetta.
    ja koita jaksaa itekki, toi on tosi rankkaa :s
    koita pärjäillä <3

    VastaaPoista
  2. Hassua, mutta luulin että seurustelet jonkun tytön kanssa tällä hetkellä. Et sitten vissiin?

    Kyselee Peppinen

    VastaaPoista
  3. Ihan kuin mun ajatuksista.. Ikävä on kamalaa :(
    Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!