! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

lauantaina, maaliskuuta 14, 2009

Osa 65.

Kuinka moni mut tuntee oikeasti? Kuinka moni näkee tän mun muurin taakse? Kuinka moni tietää millainen oikeasti olen? Kuinka moni tietää millainen tyttö paljastuu naamarin takaa?

Kun mietin ja pyörittelen noita kysymyksiä päässäni, niin vastaus on jokaiseen; ei kukaan tai ehkä muutama.

Monikaan ei tunne mua oikeasti. Mä en päästä ihmisiä lähelleni helposti. Olen rakentanut muurin itseni ympärilleni. Sinne on hyvin vaikea päästä. Sitä muuria on hyvin vaikea murtaa. Mulla on aina naamari päällä, kun tutustun ihmisiin. Vaikutan ehkä silloin iloiselta, nauravalta ja "ilman huolia olevalta" ihmiseltä. Sitä mä en kuitenkaan niin usein ole. Moni on mulle sanonut, että ekaa kertaa tavatessaa
n mut olen vaikuttanut hirmu iloiselta ja pirteältä ihmiseltä. Kuitenkaan asia ei ole näin, kun osaisi katsoa mun läpi edes jotenkin.

Mä olen rakentanut tätä muuria ympärilleni jo pitkään elämäni aikana. Kipeiden asioiden jälkeen on ollut helppo vaan kasata siihen muurin lisää tiiliä ja vetää tiukemmin naamari päällensä. On vaan helpompi paeta asioita ja toisaalta myös omaa itseään sinne muurin ja naamarin taakse.

Toisaalta mä pelkään sitä, että jos mun muuri pettää. Mä pelkään päästää ihmiset liian lähelle itseäni. Pelkään että he tietävät minusta liikaa, ja tietävät minun asioitani enemmän kuin haluaisin. Tuntuu että täällä naamarin ja ison muurin takana on helpompi elää. Mä en osaa tulla täältä enään pois, en tiedä haluanko edes. Näin on ehkä helpompi elää.

' You locked all the doors
You felt it was safer that way
You put up the walls
And now your whole world is caving '

~ Paramore - Just like me ~

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa liiankin tutulta, tuo teksti voisi olla minun käsialaani.

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3 ja sanopa muuta. Ja vaikka ei osais just nyt, niin oppis ees joskus. Tuntuu, ettei tästä voi ikinä päästä irti.

    VastaaPoista
  3. Mun muurit eivät ole vielä murtuneet, ehkä sekin on edessä, anonyymi olet ehkä oikeassa.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!