! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

maanantaina, maaliskuuta 02, 2009

Osa 57.

Kirjoittaminen on taas jäänyt, mutta no, se johtuu suurinpiirtein siitä, että olin nyt viikonlopun kultani luona, enkä siellä voi kirjoittaa tänne.

Viikonloppu mulla meni hyvin. Perjantaina menin siis kultani luokse, ja olin siellä sunnuntaihin saakka. Mulla ei ole pitkään aikaan ollut niin hyvä olla. Sain taas hetken olla ajattelematta kaikkea tätä mun elämässä. Sain mennä kultani viereen, jos mua kävi ahistamaan. Sain vain olla hänen vieresään puhumatta mitään tietäen, että hän pysyy siinä niin kauan kun on tarvis. Ruoka pyöri kyllä sielläkin päässä aivan valtavasti, mutta ei kuitenkaan niin suuresti, kuin yleensä. Sunnuntaina lähdin bussilla kotiin päin. Bussissa ahdistuin taas aivan valtavasti. Mua ahidisti kotiin meno. Tiesin mitä siellä oli taas odottamassa; huutava äiti ja isä, ja pikkuveljeni, joka osaa ärsyttää mua vaan muuten aivan tajuttomasti. Mä en vaan halunnut mennä kotiin kuuntelemaan taas sitä huutoa turhasta, ja kuuntelemaan taas niitä loukkaavia sanoja mua kohtaan.

Kotona taas kaikki iski päälle kuten arvasinkin. Ahdistuksen tunne tuli yöllä voimakkaammin kun pitkään aikaan. Se riipi mua sisältäni pahemmin kuin melkein koskaan. Lähdin ulos ajatuksena selvittää ajatuksiani. Kuitenkin ulos päästyäni, mä romahdin taas. Kävelin rantaan ja kävin istumaan laiturille ja kyyneleet kävivät valumaan poskillani. Katsoin jäätä ja vain istuin. Istuin siellä pitkään, kunnes äiti soitti ja sanoi, että mun olisi tultava kotiin. Lähdin kävelemään kyyneleet valuen kotiin. Äiti odotti rappusilla, ja katsoi minua pitkään kun kävelin hänen ohitseen sanomatta mitään. Menin omaan huoneeseeni, vaihdoin vaatteet ja menin sänkyyn. Nukahdin pitkän pyörimisen jälkeen, mutta heräilin taas yöllä painajaisiin.


' Ei, en tahdo tulla kotiin
En voi, vaikka tahtoisin
Oon yksin mieluummin, kuin palaan sinne helvettiin
Vain ajatuksissani pääsen irroittautumaan
Ilman sitä vapautta tuhoisit mut kokonaan
Kokonaan '
~ 51koodia - Kahleet ~

1 kommentti:

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!