! Huomio !

Entisen blogini löydät täältä.

tiistaina, maaliskuuta 24, 2009

Osa 68.


Koulua, stressiä ja pahaa oloa, siinä tiivistettynä mun fiilikset tällä hetkellä siitä kun viimeeksi olen tänne kirjoittanut.

Tosiaan mulle alkaa taas tulla stressiä kaikesta pienimmästäkin tehtävästä ja asiasta. Stressin takia tuntuu, että musta lähtee kohta ne viimeisetkin voimat pois mitä mussa vielä on. Mulla ei oikein ole voimia tehdä tehtäviä, ei ole voimia nousta aamulla ylös. Olen kuitenkin jaksanut joka aamu nousta ja mennä kouluun, vaikka vaikeaa se on kyllä ollutkin. Joka päivä herätessä tuntuu, että aivan turhaan mä nousen ja herään, koska kuitenkin edessäpäin odottaa taas samanlainen olo
, samanlainen päivä kuin aina ennenkin.

En osaa oikein kirjoittaa mun olosta mitään. En saa kirjoitettua näitä asioita päästä pois. Mulle on tullut taas hyvin vaikeaksi sanoa miltä musta tuntuu ja mikä olo mulla on. Toisaalta se on ollut mulle jo pidempään ja melkein aina vaikeaa, mutta nyt se tuntuu taas vaikeammalta. Kirjoittaminen tähänkin tuntuu jo ylitsepääsemättömältä, sen takia mä en nyt ole taas vähään aikaan kirjoittanutkaan -en ole vaan osannut.

Sen verran osaan kertoa ja kirjoittaa olostani, että se ei ole hyvä, ja että mulla on vaan tajuton ahdistus sisälläni. Siinä oikeastaan kaikki mitä osaan sanoa. Ajatukset vaan valtaavat mun pääni, ja siinä sivussa ahdistus kumpuaa mun sisälleni taas enemmän. Mä en toisaalta edes tiedä mistä tämä olo johtuu. Miksi mua ahdistaa päivittäin? Tuo kysymys vaan pyörii mun päässä päivittäin. Miksi mä en saa selville itsestäni sitä, että miksi mulla on tälläinen olo. Tuntuu välillä et
tä moni muu osaa lukea mua paremmin, kun mä itseäni. Tuntuu ihan kuin olisin itselleni joku vieras ihminen, jota en tunne, tai josta en tiedä mitään. Mun pitäisi opetella tulkitsemaan ajatuksiani vähän paremmin, ehkä sitten selviäisin itsenikin kanssa päivittäin edes jotenkin.

' We all once in a while
wonder where our lives
taking us and where we're going
I've reached a certain point
Realized I don't
know what the hell I am doing '
~ Dream Evil - Tired ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätät itsestäsi jäljen sivulleni!